توالی یابی نسل جدید

Next Generation Sequencing

null

توالی یابی نسل جدید

در شرکت Novogene انگلستان

null

تحویل نتایج

45 روز بعد از ارسال نمونه

null

آنالیز پیشرفته

کادر مجرب جهت تفسیر نتایج

توالی یابی نسل جدید


نسل جدید توالی یابی یا Next Generation Sequencing که به اختصار NGS نامیده می شود، یک روش نوین تعیین توالی ژنتیکی است. در مقایسه با توالی یابی سنگر، با توالی یابی نسل جدید می توان در زمان کوتاهتر و با هزینه کمتر، توالی کل ژنوم یک موجود و یا میزان رونوشت ژن های مورد بررسی در یک پروژه را بدست آورد. با استفاده از این روش میتوان بسیاری از بیماری های ژنتیکی، اختلالات و بیماری هایی با منشا نامعلوم را تشخیص داد. به عبارتی دیگر توالی یابی نسل جدید پایه ی بسیاری از تحقیقات در جهت شناسایی مارکرهای تک نوکلئوتیدی، ژن ها و همچنین بررسی پروفایل بیانی و عملکردی برای چندین ژن بصورت یکجا می باشد. این تکنیک در انواع مختلف در قالب خدمات در شرکت توپاز ژن قابل ارائه است.

شرکت توپاز ژن در زمینه خدمات NGS با شرکت Novogene انگلستان همکاری دارد. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی شما در این زمینه می باشند. لطفا پیش از ثبت درخواست حتما نسبت به مشاوره با کارشناسان ما اقدام فرمایید.

  • متاژنوم (Meta-genome)
  • هول ژنوم (Whole genome)
  • توالی یابی آر ان ای پیامرسان (mRNA-seq)
  • توالی یابی آر ان ای های کوچک (smallRNA-seq)
  • توالی یابی آر ان ای کل (TotalRNA-seq)
  • متاترنسکریپتوم (meta-transcriptome)

خدمات آنالیز بیوانفورماتیک


پس از انجام خدمت NGS در شرکت توپاز ژن، کارشناسان ما نتایج بدست آمده را برای شما تفسیر و آنالیز کرده و تا انتهای پروژه همراه شما خواهند بود. لازم به ذکر است، شرکت توپاز ژن از سال 1394 در این زمینه فعال بوده و دارای کادر مجرب جهت انجام پروژه های NGS می باشد.

شرکت نووژن انگلستان

شما می توانید با انتخاب هر کدام از خدمات زیر وارد صفحه مربوط به آن شوید: