شرکت دانش بنیان توپاز ژن کاوش

شرکت دانش بنیان توپاز ژن کاوش از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت همواره در کنار جامعه تحقیقاتی کشور عزیزمان ایران ایفای نقش نموده است. خدمات قابل ارائه در شرکت، پایه ی بسیاری از مقالات علمی معتبر در سراسر جهان می باشد. حوزه اصلی فعالیت شرکت در پیرامون تحقیقات ژنتیک مولکولی از جمله: خدمات توالی یابی، سنتز اولیگو نوکلئوتیدها و انجام خدمات آزمایشگاهی ژنتیک مولکولی می باشد. ماحصل تلاش ها و تحقیقات در طی سالیان متمادی منجر به تولید کیت های استخراج RNA و DNA شد که تماما توسط متخصصین ایرانی و نخبه شرکت تولید می شود. لازم به ذکر است شرکت توانست در آغاز شیوع ویروس کرونا موفق به تولید کیت تشخیص مولکولی کرونا به روش RT-PCR شود که این امر باعث حمایت و معیت کادر درمان در مقابله با این پاندمی شد. تلاش و هدف اصلی ما رضایت مشتریان و حمایت از جامعه تحقیقاتی کشور توام با در نظر گرفتن پایین ترین حاشیه سود و بالاترین کیفیت است. ما مستمر کوشیده ایم تا با اخذ استانداردهای معتبر ملی و بین المللی، خود را در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به اساتید،دانشجویان،پژوهشگران و نخبگان کشور قرار دهیم. شرکت همواره پذیرای نظرات، پیشنهادات و تعاملات شما عزیزان می باشد. از اینکه ما را انتخاب کرده اید، بینهایت سپاسگزاریم.
لوگو

فضاهای آزمایشگاهی

شرکت توپاز ژن با مساحتی بالغ بر 500 متر مربع واقع پارک علم و فناوری استان البرز می باشد. شرکت دارای محیط آزمایشگاهی در سه اتاق مجزا برای انجام تحقیقات ژنتیکی و سه اتاق اداری و مالی می باشد. تجهیزات و ملزومات آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها تماما بصورت کالیبر آماده به کار هستند. برخی از تجهیزات موجود در محیط آزمایشگاهی عبارتند از : دستگاه RT-PCR، فریزر منفی 80، اتوکلاو، انواع مختلف سانتریفیوژ، تجهیزات مربوط به استخراج RNA و DNA، انواع مختلف هود لامینار، هود شیمیایی، تانک ازت و … می باشند.

آزمایشگاه در مراحل پیش از ارسال نمونه به خارج از کشور و تولید کیت های ژنتیکی فعالیت خود را آغاز می کند. تیم توپاز ژن با رعایت تمامی الزامات آزمایشگاهی فعالیت خود را در آزمایشگاه ها شروع کرده و انجام خدمات مشتریان عزیز را به بهترین شکل انجام می دهند. پژوهشگران عزیز می توانند منوط بر موافقت مدیریت مجموعه، در مراحل انجام پروژه خود در محیط شرکت حضور داشته باشند.

استانداردها و گواهینامه ها

ISO9001

استاندارد ایزو مدیریت کیفیت

ISO9001
پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری

صنعت، معدن و تجارت
ISO13485

سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

ISO13485

تاییدیه ها و مجوزها

null

انستیتو پاستور ایران

تولید کیت تشخیص مولکولی کرونا
null

اداره کل تجهیزات پزشکی

بسته بندی کالای پزشکی
null

سازمان غذا و دارو

تولید و بسته بندی